Pagina's

2011-09-21

Aankoop!

Hallo iedereen! Vandaag ging ik maar eens een bezoekje aan de Takko (een kledingwinkel) brengen om daar een sweatshirt te kopen voor mijn zus en mij. Ik had voor mijn zus de roze, en voor mij de kleur donkerblauw. Hij was maar 10 euro, dus dat vond ik een koopje! Ik ging hem passen en hij zat lekker (er zat ook fleece binnenin, lekker warm). Dus ik ging naar de kassa, en rekende af met mijn pinpas. Stond er: 'Geen saldo, betaal anders'. De cassière was ook niet bepaald met het goede been uit bed gestapt en keek verveeld mijn kant op. Ik vroeg of ik mijn aankoop zometeen kon betalen zodat ik mijn moeder even kon bellen zodat ze wat geld op mijn pas kon zetten. ''Heel snel dan.'' zei ze. Daarna heb ik met een rood hoofd afgerekend en met mijn moeder gesproken door de telefoon. Ze zei dat mijn vader per ongeluk 20 euro van mijn rekening had afgehaald toen hij iets ging kopen. Nou stond ik dus mooi voor aap in die winkel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten