Pagina's

2011-06-30

Geshopt & zelfgemaakte sieraden

Shoppen is altijd leuk, maar vooral als er in alle kledingwinkels grote sale's zijn! Mijn zus heeft vooral bij de edc gescoord, ik bij de H&M. Ik kan niet wachten tot ik mijn nieuwe kleding aan kan doen :D !!!
Ik wil ook dolgraag naar de Primark, maar ik moet nog kijken wanneer mijn moeder kan rijden. En vanaf zondag ben ik op zeilkamp, super leuk dus! Maar ik zal kijken of ik nog een plekje in de vakantie kan vinden waarop ik draadloos internet heb, want dan kan ik nog een berichtje achterlaten.

Mis je weleens een armbandje in het blauw of in oranje, of je wil een sieraad namaken volgens je eigen stijl?
Mijn tip, maak ze dan zelf.
Zoals je hier onder ziet, heb ik mijn eigen Kuise Meisjes oorbellen nagemaakt, en mijn eigen armband samengesteld! Ik zag een keer in een designer shop een gevlochten armband met bedels er aan, maar ik mocht hem niet hebben want hij was veel te duur (volgens mijn moeder). En voor 8 euro heb ik een hele armband gemaakt. Allemaal wel leuk en aardig, zou je denken, maar waar haal jij die spullen dan vandaan?
Gereedschap (zoals tangetjes, draad enz.) koop ik bij de etos, en mijn kralen en bedels koop ik bij de Amida. Als je niet in de buurt van Dordrecht woont, kan je ze natuurlijk online vinden (kijk bijvoorbeeld op de site van principessa, ze hebben hele mooie spullen!), of je kan even googelen naar een kralenwinkel bij jou in de buurt. Succes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten